jueves, 22 de septiembre de 2011

El PP califica de “desfachatez” los reproches de Cacabelos sobre el PXOM

Noticia publicada no Diario de Arousa

El Partido Popular de O Grove calificó ayer a las acusaciones realizadas por el socialista José Cacabelos en relación a la necesidad de un PXOM para el municipio meco de “obscenidade, desfachatez e falta de vergoña”. En esta línea, los populares aprovecharon para recordarle al ex regidor que “se por algo recordamos á formación do goberno saínte das eleccións do 2007 foi pola suposta necesidade de conquerir un Plan Xeral de Ordenación Municipal”. Sin embargo, tal y como recuerda el Partido Popular, “aquelo quedou no olvido en pouco tempo, a pesares das recomendacións de todo o mundo e as ofertas de colaboración incondicional da oposición naquel entonces”.

En cuanto a las acciones realizadas por el gobierno de Cacabelos durante su mandato, los populares recuerdan dos: Un cambio en el equipo redactor, “o cal non permitiu traballar e varias veces tivo que solicitar aprazamento das subvencións porque caducaban” y la elaboración de una evaluación ambiental a Santiago “en el tiempo de descuento”.

Los reproches populares a la gestión realizada por el gobierno de Cacabelos no quedaron ahí. Así, recuerdan las advertencias sobre el Plan de Ordenación do Litoral realizadas reiteradamente no sólo por la oposición sino también por los vecinos. “Solicitábaselle facr algo, revisar, estudar e alegar se fose necesario. Só así se malpreocupou do POL”.

A pesar de las reuniones que se mantuvieron con los responsables del POL en su momento y “das oportunidades que lle deron dende a Xunta para discutir os temas, non se quixo aproveitar”. Por esta razón, los populares se preguntan “a que vén agora esa repentina preocupación, cando a lei xa está aprobada e en vigor, si cando debía facerse non o fixo?”. Los populares mecos recuerdan que Cacabelos anunció en varias ocasiones la presentación de acciones judiciales en contra del documento, la posibilidad de aliarse con el gobierno de A Illa, manifestaciones que nunca se llegaron a materializar. En esta línea, insisten “en que pasaron todos os prazos dispoñibles para estas e outras medidas e agora non se pode facer nada, pretende enganar de novo a todo o pobo”.

Así mismo, aseguran que “escoitar de boca deste señor falar de parálise do PXOM imputándolla a outro, cando todos os grovenses saben da súa falla de vantía neste terreo e do secuestro do plan durante catro anos nun caixón é vergonzoso”.

Finalmente, el Partido Popular recuerda que el objetivo de sacar un PXOM adelante sigue en vigor y que ese sigue siendo su compromiso número uno.

“En poucas semanas este partido e os seus compañeiros de goberno daranlle a el e os demáis membros da corporación a oportunidade de participar na consecución dun Plan Xeral para O Grove, cousa que el nunca fixo”, apuntan.

No hay comentarios: