Dende sempre, o comercio de proximidade foi un modelo territorial baseado no establecemento dos usos comerciais de productos de primeira necesidade en cuio entorno se foron ubicando outros servicios igualmente necesarios. Elo fixo posible a revitalización dos tecidos urbáns, a mellora das comunicacións, dos indices de seguridade, etc.
Na vella Europa, as cidades nacian como agrupacións de comerciantes e polas suas necesidades. Na nosa comunidade existen hoxe máis de 100 mercados minoristas que axudan a construir outras tantas cidades.
Nos mercados tradicionais a relación está baseada:
- no coñecemento do producto e non na marca blanca
- na relación persoal e non no autoservicio, e
- na fidelización do trato permanente e non nas campañas de promoción,
tamén e eixos estratexicos, como,
- unha alimentación saudable, a través da calidade
- un mercado integrado na cidade, como pode ser o mercado do Grove, e
- nos productos frescos e de tempada, que supoñen unha oportunidade.
- no coñecemento do producto e non na marca blanca
- na relación persoal e non no autoservicio, e
- na fidelización do trato permanente e non nas campañas de promoción,
tamén e eixos estratexicos, como,
- unha alimentación saudable, a través da calidade
- un mercado integrado na cidade, como pode ser o mercado do Grove, e
- nos productos frescos e de tempada, que supoñen unha oportunidade.
Sobre todo esto podese construir unha marca, unha diversificación da oferta e o engadido doutros servicios colaterais que poñan, aínda máis en valor este equipamento.
Durante os anteriores mandatos do Partido Popular, o mercado do Grove, renovou totalmente a sua cara, i era vontade do Concello naquel momento, que a praza se convertise nun autentico centro comercial especializado na alimentación fresca. O obxetivo era, que o mercado municipal competira en pé de igualdade con outros formatos comerciais máis agresivos na sua formulación empresarial, sen descoidar o que tradicionalmente foi o punto forte deste formato:
a calidade e a frescura das suas materias primas.
O Concello de O Grove, tomou no ano 2000 a iniciativa, escomenzando por unha renovación total da caduca instalación, investindo máis de 220.000
euros en varias anualidades
Logo, elaborouse un estudo de revalorización da praza de abastos, onde as conclusións recomendaban, dende o asociacionismo, a formación, novos horarios de atención o público ata a uniformidade, e algúns consellos máis.
Todas estas conclusións foron pondose en marcha pouco a pouco, i entre elas destacou a constitución da Asociación Plaza de Abastos do Grove, coa que se foron coordinando as accións futuras.
Iniciouse tamén un programa formativo especifico, que lles permitise ser máis competitivos na relación cos consumidores.
a calidade e a frescura das suas materias primas.
O Concello de O Grove, tomou no ano 2000 a iniciativa, escomenzando por unha renovación total da caduca instalación, investindo máis de 220.000
euros en varias anualidades
Logo, elaborouse un estudo de revalorización da praza de abastos, onde as conclusións recomendaban, dende o asociacionismo, a formación, novos horarios de atención o público ata a uniformidade, e algúns consellos máis.
Todas estas conclusións foron pondose en marcha pouco a pouco, i entre elas destacou a constitución da Asociación Plaza de Abastos do Grove, coa que se foron coordinando as accións futuras.
Iniciouse tamén un programa formativo especifico, que lles permitise ser máis competitivos na relación cos consumidores.
Co obxeto, de seguir impulsando o desenvolvemento e mellora deste equipamento municipal tán importante, para que se convirta ademáis nun motor do comercio do entorno, dende o Partido Popular de O Grove, propoñemos unha serie de medidas para as que pedimos o apoio de todos e que son os seguintes
ACORDOS
- Que se leve a cabo un plan de ocupación dos postos valeiros.
- A posta en marcha de máis formación, a través de cursos de atención o cliente, informática, merchandising, escaparatismo, paqueteria, comercio eléctronico, mercadotécnia,etc.
- Habilitación dun dos locais valeiros para vestiario, e zoa de información o cliente.
- Dotar a instalación de megafonia, e
- Que todalas accións se consensuen coa Asociación da Plaza de Abastos de O Grove.
- A posta en marcha de máis formación, a través de cursos de atención o cliente, informática, merchandising, escaparatismo, paqueteria, comercio eléctronico, mercadotécnia,etc.
- Habilitación dun dos locais valeiros para vestiario, e zoa de información o cliente.
- Dotar a instalación de megafonia, e
- Que todalas accións se consensuen coa Asociación da Plaza de Abastos de O Grove.
Tendo en conta, que a maior porcentaxe de titulares dos postos son mulleres, pedimos tamén que se investiguen as posibilidades que o PLAN AURORA, nos distintos programas ofrece, para que se poidan acoller as praceiras.
Resultado da votación:
Partido Popular ............ SI
Alternativa Meca........... SI
Cuatripartito ...............NON
No hay comentarios:
Publicar un comentario